Klacht Vitens Waterbedrijf: Schatten mijn 1 persoons water verbruik in op ruim 1000 liter per dag en vinden dit aannemelijk

W.A.J. vd Horst

De watermeter gaf in oktober 2018 aan 151m3, eind juli 2019 was de stand 171m3. Ze berekenen echter een waterverbruik over 2019 van 394 m3 en willen dit niet corrigeren. Ik kan geen foto maken van de meter, want ik kan er niet bij en zonder foto weigeren ze redelijk te zijn in hun geschat verbruik. In juli hebben ze overigens wel een foto van de stand gekregen, maar dit negeren ze gewoon.

De schatting aanpassen naar een normaal verbruik.

W.A.J. vd Horst
    Ik ben moeilijk ter been en kan de plank niet optillen waaronder de meter zit. U heeft in augustus nog een foto gekregen, die kunt u gebruiken voor de jaarschatting.
    W.A.J. vd Horst
    Jullie kunnen niet rekenen, waarom moet ik dan andere mensen lastig vallen? U heeft alle bewijs wat u nodig heeft in yw bezit om een normale, reële schatting te kunnen maken. Namelijk de foto's van de meterstanden van vorig jaar Okt (151m3) en die van juli 2019 (171m3) hoe jullie komen op 394m3 per jaar aan geschat verbruik mag eerst iemand mij eens uitleggen.

Ook een klacht indienen over Vitens Waterbedrijf?