Klacht Vitras: onterechte betaling zwangerschapscurses

# 22055
Anoniem

Toen ik zwanger was zat ik te kijken voor een zwangerschapscurses, ik kwam toen op de site van vitras ik had gedeeltelijk het digitale aanvraag formulier ingevuld, toen zag ik dat de curses 140 euro koste en dat geld had ik op dat moment niet. Ik had de pagina weg gedrukt een paar weken later kreeg ik een rekening binnen van 140 euro voor die curses, ik heb hun gebeld en gezegd dat ik niet mee wou doen aan die curses, ze zouden mijn aanvraag verwijderen.
later kreeg ik nog een paar keer die rekening op gestuurd en uiteindelijk hebben hun een incasso bureau ingeschakkeld ik heb een eerste betaling gedaan omdat ik niet nog meer problemen wilde krijgen en ik niet kon aantonen dat ik die curses had afgebeld. Nou heeft mijn vriend de consumentenbond gebeld en dit verhaal ook verteld die zeiden dat de vitras moet kunnen aantonen dat ik mee gedaan heb aan die curses maar dat kunnen ze niet want ik heb veel ziekenhuis bezoeken gehad en ben daar ook nooit geweest

Ik zou graag een kwijtschelding van de rekening en terug betaling van wat ik al betaald heb ik zou graag gerechtigheid willen.

Wij vinden dat Vitras hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vitras?