Opgelost door Viva zorggroep: Teamcoach verzwijgt dat ik toestemming nodig heb voor therapie vanwege de kosten.

content Opgelost
Jans@62

Na herintrede (WAO) bij Viva zorggroep ( locatie huis ter Wijck) ben ik na 6 weken de ziektewet ingegaan, omdat ik veel klachten had en slecht kon lopen, ik ben bij fysiotherapie beland en heb dat aan mijn teamcoach (mw E. Stet) verteld, meerdere malen in de gesprekken die wij hebben gehad. Mijn teamcoach heeft verzuimd om mij te vertellen dat ik haar toestemming nodig had voor therapie en het zonder haar goedkeuring niet vergoed zou worden. Dit hoorde ik vandaag toen ik contact met haar opnam om te vragen waarom mij therapie niet werd vergoed, en ze mij nu pas vertelde dat ik haar goedkeuring nodig had. Nu komen dus alle kosten voor mezelf omdat mijn teamcoach heeft verzwegen te melden.

De therapie kosten van €643.25 te betalen.
De facturen zijn in het bezit van de viva salaris administratie.
De helft van de 1e 2 facturen te betalen dat bedrag word eind van de maand over gemaakt te weten € 250 Eind Oktober word het bedrag op mijn rekening gestort, Als het gestort is zal ik dat hier melden en is de klacht afgehandeld Eind oktober weer ik of Viva zich aan de afspraak heeft gehouden

Wij vinden dat Viva zorggroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jans@62
    Na telefonische overleg stelde Viva voor de helft van de 1e 2 rekeningen te betalen, dat betekend dat ze €250 over maken, eind van de maand word het uitbetaald, de klacht us daarmee opgelost.

Ook een klacht indienen over Viva zorggroep?