Klacht Viva zorggroep: U misleid patiënten met valse informatie

vos

Als eerst wil ik jullie er op wijzen dat de vooraf verstrekte informatie vanuit de gemeente misleidend is en zo ook gemeld bij de gemeente waar deze informatie wordt verstrekt.
U beweert in de brochure dat er een vaste hulp aan wordt gekoppeld en daar van een vaste ondersteuningen een plan wordt gemaakt. Dan heeft u het over een Gezicht in de Wijk … Welke gezicht. Jullie plannen mensen in die niet eens meer bij jullie werken of zich niet eens afmelden.
Dan is er nog nooit iemand bij mevrouw ....... geweest om dit met haar te bespreken terwijl er wel wordt beweerd dat er iemand eerst langskomt
Volgens deze misleidende brochure wordt er een keuze gemaakt om met vertrouwen de zorg voor mevrouw ....... aan te vragen en dan komt er een brief met de volgende verbazingwekkende teksten.

U staat centraal in onze zorgverlening! Hoe dan? Tot nu nog steeds geen zorgt.na 2 keer niet verschenen personen.

U verstuurt een brief waar u aangeeft dat jullie slachtoffer zijn van personeelsgebrek etc..
Wat hebben we hier aan en wat heeft iemand van 89 hier aan
Personeel te kort heeft niks te maken met bedrijfsvoering naar buiten en ga dan ook geen slachtoffer rol spelen naar de klanten / patiënten.
Dit is een kwestie van bedrijfsvoering en plannen en /of patiënten stop op basis va personeel beschikbaarheid
Nu laat u een vrouw van 89 in haar hemd staan maar tot nu toe ook nog geen passend oplossing geboden.

1 Dat jullie stoppen met het verstrekken van informatie dat misleidend is en dat jullie niet na kunt komen.
Stoppen met jullie als goede zorgaanbieder voor te doen

Wij vinden dat Viva zorggroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Viva zorggroep?