Klacht Vivaki Zomba: Event afgelast, geld nooit terug gekregen.

Klachtnummer
# 467865
Gebruiker
Artistartist
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor corona hebben wij (4 meiden) tickets gekocht voor dit festival in brussel.
Voor de aankoop heb ik extra gevraagd aan de hosts op facebook messenger of het geld van de tickets terug zouden worden gestort als het door corona zou worden afgezegd.
Dit werd bevestigd. Ik heb deze bevestiging ook zwart op wit staan.

Echter zijn wij nu 4 maanden verder en ben ik 4 maanden emails en berichten aan het sturen die onbeantwoord blijven.
Nog steeds heb ik het geld voor de tickets niet terug en het meest frustrerende is dat zij al mijn berichten op facebook messenger lezen maar niet beantwoorden.

Het is de slechtste service ooit en ik zou graag raad ontvangen over “hoe het geld van mijn tickets terug te krijgen”.
Mvg

De oplossing

Graag zouden wij al het geld dat wij voor de tickets hebben betaald terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vivaki Zomba hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vivaki Zomba?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen