Klacht Vivara: Kwaliteit en service enorm gedaald!

Klachtnummer
# 670123
Gebruiker
Roos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Jarenlang ben ik al een grote particuliere klant. Helaas is Vivara overgegaan of ingelijfd door een andere organisatie. De geweldige service is verdwenen. Ook zijn producten als b.v. traktaties voor vogels uit het assortiment gehaald. Spechten en putters waren er dol op. IDE inhoud van de pindapotten is gewijzigd, was het normaal in twee weken op, nu hangt deze na vijf weken nog onaangeroerd. Toen ik deze week vertelde dat de spechten dan wel vette pech hadden, zei de dame aan de telefoon dat het klachten regende. Bij deze bedank ik het team van de "oude Vivara" voor de altijd vriendelijke en uitstekende afwikkeling van mijn minstens vijftien jaar lang verzorgde bestellingen. Ik ga op zoek naar een nieuwe "Vivara!"

Gewenste oplossing

Bovenstaande verbeteren. ZO hoeft het van mij niet meer!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vivara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vivara?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen