Wij vinden dat Vivara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vivara: reageren niet op brieven, mails blijven aanmaningen sturen lossen niks op
Details
Klacht
In maart planten besteld, 4 gaan er dood, mail gestuurd 3x toe, dan een mail om foto,s te sturen. 2x gedaan geen reactie alleen over plantengroei service?. mail gestuurd waarin gevraagd, moet ik betalen het volledige bedrag of met mindering dode planten. Geen respons, na 3 weken ineens nieuwe planten. Direct openstaande rek. betaald aan vivara. Krijg in mei ineens 10 euro boete , 3x gemaild geen respons ondanks hun tekst wij nemen binnen 2 dagen contact op. in juni weer de brief 10 euro boete. brief geschreven over wat er werkelijk gebeurd is. Geen respons. oktober op nieuw 10 euro boete brief. Weer geschreven, 9 november weer 10 euro boete brief. Telefoon gepakt ( hoge kosten wegens wachten en wachten),telefoniste Judith , netjes begrijpt mijn probleem maar kan aan de 10 euro niets doen, geeft de fouten toe van niet reageren van het bedrijf, zal daar melding van maken. Heb me geschrapt als klant , inmiddels onderprotest betaald. Bedrijf doet geen moeite voor de oplossing met een klantGewenste oplossing
Ik wil de onterechte nu betaald 10 euro terug van het bedrijf. !!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.