Klacht Vivara: verkeerde planten ontvangen en planten vol insecten = opgevreten

mcplough

Op 25-5-2016 besteld en betaald. Op 27-5-2016 ontvangen. De verzending was goed en stevig verpakt ontvangen. PROBLEEM 1: 2 kruisbesplanten bevatten insecten/rupsen want de 2e dag al kaalgevreten. PROBLEEM 2: een bestelde Japanse wijnbes bleek een Loganbes te zijn. Probleem 3: een bestelde Taybes bleek de naam te dragen van "Rubus Loganobaccus Taybes" maar deze Latijnse naam kan helemaal niet omdat Loganobaccus en Taybes 2 soorten braamboos zijn. PROBLEEM 4: 1 veenbesplant doet het gewoon niet terwijl de 2e het goed doet. KLACHTEN ingediend maar ze hebben geen verstand van planten en blijven liegen. Vervolgens bij Thuiswinkel.org een klacht ingediend, maar die doen ook helemaal niets = geen garantie-instituut en waardeloos voor klanten. PROBLEEM 5: Boskoopse Glorie druif doet het niet goed =beschimmelde bladeren

Alles terugsturen en EUR 111,15 aan mij terugstorten.
Als 2e beste oplossing zou zijn alsnog leveren wat ik besteld heb = Japanse wijnbes, Veenbes, Kruisbes, enz.

Wij vinden dat Vivara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mcplough
    Geen van de 3 vrouwen reageer top mijn klacht. Wij zijn zeer negatief over dit bedrijf VIVARA.nl + over Thuiswinkeloraganisatie, die niets doet.