Klacht Viviscale.nl: wil 2x Viviscal Gentle Shampoo + Moisturising Conditioner terugsturen, maar kan niet meer

angelien17

Viviscal Gentle Shampoo + Moisturising Conditioner meerdere malen besteld.
Mijn klachten: niet het product ontvangen wat ik wilde, nooit reactie gekregen op mijn e-mail van 14 sept over deze klacht, ben niet teruggebeld terwijl dat dit beloofd was, val nu buiten de terugstuur termijn van 14 dagen, terwijl u niet reageerde op mijn reacties heb ik zitten wachten om erover te praten, voor het terugsturen van de producten moet ik zelf betalen ( er is dus geen antwoordnr)(vind ik echt onredelijk omdat er andere producten zijn gestuurd dan mijn bedoeling was) , 26/9 weer gebeld en de telefoonbeantwoorder verbrak met opzet plots de verbinding. Heel onplezierig allemaal.

Ik wil 2x Viviscal Gentle Shampoo + Moisturising Conditioner kosteloos terugsturen, omdat dit niet het product is wat ik wenste.

Wij vinden dat Viviscale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Viviscale.nl?