Klacht Vivor.nl: Afsluiten van alle webhosting diensten bij Vivor waar ik nu voor betaal

Gebruiker1657702144

Ik probeer mijn diensten bij Vivor af te sluiten, echter wordt er niet gereageerd op mijn tickets in het service panel waar ik de wens beschrijf dit te realiseren. Ik kan het niet zelf doen omdat de interface aangeeft dat ik nog een openstaande factuur heb, ondanks dat deze al een maand geleden betaald is.

Ik wil dat Vivor gehoor geeft aan mijn vraag om mijn producten op te zeggen. Ik wil niet langer gebruik maken van de diensten van Vivor omdat er al jaren lang slechte service wordt gegeven met de betaling van facturen. Bij het opzeggen van de webhosting services van Vivor wil ik dat de al reeds betaalde factuur voor het aankomende jaar terug gestort wordt voor het bedrag van de overgebleven periode.
Nog altijd geen enkele reactie van Vivor. Ondertussen weten ze me wel aanmaningen te sturen voor reeds betaalde rekening.

Wij vinden dat Vivor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vivor.nl?