Klacht Vivor.nl: Afsluiten van alle webhosting diensten bij Vivor waar ik nu voor betaal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630858
Gebruiker
Gebruiker1657702144
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik probeer mijn diensten bij Vivor af te sluiten, echter wordt er niet gereageerd op mijn tickets in het service panel waar ik de wens beschrijf dit te realiseren. Ik kan het niet zelf doen omdat de interface aangeeft dat ik nog een openstaande factuur heb, ondanks dat deze al een maand geleden betaald is.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Vivor gehoor geeft aan mijn vraag om mijn producten op te zeggen. Ik wil niet langer gebruik maken van de diensten van Vivor omdat er al jaren lang slechte service wordt gegeven met de betaling van facturen. Bij het opzeggen van de webhosting services van Vivor wil ik dat de al reeds betaalde factuur voor het aankomende jaar terug gestort wordt voor het bedrag van de overgebleven periode.
Geboden oplossing
Nog altijd geen enkele reactie van Vivor. Ondertussen weten ze me wel aanmaningen te sturen voor reeds betaalde rekening.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vivor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vivor.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen