Klacht VKG: het verkeerde adres

# 120794
Rody87

Door een fout bij VKG heb ik een beschikking gekregen van €407 van het CJIB voor een onverzekerd voertuig.
VKG heeft een adreswijziging niet goed doorgevoerd, waardoor zij twee adressen van ons hebben. Ons goede adres, maar ook ons oude adres.
De rekening + herinneringen zijn verstuurd naar ons oude adres en hebben wij nooit ontvangen, hierdoor konden wij deze niet betalen.
VKG heeft vervolgens de verzekering geschorst, zonder dat wij hiervan wisten.
Vervolgens kregen wij een brief van het RDW dat het voertuig onverzekerd was en dat er een boete kwam.
Wij hebben meteen contact opgenomen met de tussenpersoon en de rekening meteen betaald.
Verrassend is wel, dat het incassobureau ons wel opeens weet te vinden via het juiste adres, mail en telefoon. Waarom kon VKG niet even contact opnemen over de niet betaalde rekeningen en over het schorsen van de verzekering?

Gewenste oplossing:
Dat de beschikking wordt betaald door VKG of dat zij op één of andere manier er voor zorgen dat de beschikking wordt kwijtgescholden.

VKG
    U heeft de klacht ook via ons klachtsysteem ingediend.

Wij zullen de kwestie via dit medium verder behandelen.

U krijgt dit via die klacht reactie van ons.
    Rody87
    Natuurlijk mag de klacht elders worden afgehandeld. Tot op heden is dit niet gebeurd. Vrijdag is er om het kenteken gevraagd, omdat er op het huidige adres niks bekend is. En dat is nu juist het probleem, de adreswijziging is bij vkg niet goed doorgevoerd.
    VKG
    Dossier is geregeld.

Ook een klacht indienen over VKG?