Klacht VKG: te lang lopende zaak mbt gestolen Caddy . Dossier 528720

Jootje

Het genoemde dossier loopt al sinds 16 september 2014. Door miscommunictaie welke diverse malen is uitlegd van onze kant komt er maar GEEN reactie c.q. uitbetaling. Tussenpersoon Ronalex wil niet meer voor ons bemiddelen en zelf komen wij echter niet verder bij VKG. Wij zijn verder duidelijk en eerlijk geweest en willen deze zaak afgehandeld hebben. Wij immers alweer een half jaar verder. Dit is toch te gek!

Bericht dat uitbetaling wordt gedaan en zaak gesloten wordt!

VKG
    Geachte mevrouw Verbaan,Zoals door mijn collega aangegeven is het dossier in behandeling bij de maatschappij en hebben zij aangegeven deze week ons hun standpunt toe te sturen.
    Jootje
    Nu moeten wij opnieuw door "de molen" heen om de schade van het gereedschap uitgekeerd te krijgen. Over de destijds tussenpersoon Ronalex zal ik een officiële klacht indienen.
    VKG
    Het dossier inzake de diefstal van het voertuig is geregeld.De schade van het gereedschap is nieuw voor ons.
    Jootje
    Helaas mocht de expert m.b.t. de schade van het gestolen materiaal nog geen contact met ons gezocht hebben. Gaat dit ook weer een half jaar duren?!
    VKG
    Wij gaan niet meer reageren via dit medium. De claim inzake de gestolen goederen kunt u via de reguliere weg indienen.

Ook een klacht indienen over VKG?