Klacht VKV Groep: Problemen met nieuwe Nissan Note

CS

Op 5 dec. j.l. heb ik mijn nieuwe Nissan Note opgehaald bij desbetreffende garage. Na drie weken eerste klacht: lege accu. Is ter plekke opgelost.
Een week later (begin januari) 2 roestplekjes op dak geconstateerd, welke er duidelijk al lange tijd zaten (vóórdat de auto in mijn bezit was). Opgelost door overspuiten door garage.
Half januari tik/kraak bij voorruit, plus bevriezen van voorruit aan binnenzijde auto. Pas op 23 februari had garage de tijd om hiernaar te kijken. In de tussentijd weer twee plekken/beschadigde lak op deur geconstateerd, hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door vogeluitwerpselen toen auto nog bij importeur stond. Plekken overgespoten. Tijdens deze werkzaamheden in garage is de lak op achterklep beschadigd, en ook daar overgespoten. De tik is er nog niet uit en men kon geen lek vinden, dus waarschijnlijk gaat de ruit bij volgende vorst weer aan de binnenzijde bevriezen.
Nu krasjes op plek van lakherstel.
Oplossing garage: 3700(!) bijbetalen voor andere Note.

Vervangende auto, kosteloos. Door garagebedrijf of door de importeur (Nissan Nederland, heb ik inmiddels contact mee opgenomen, nog geen reactie).
3700 euro bijbetalen voor een andere Note, of 4672 euro bijbetalen voor een Renault Clio Estate is uiteraard geen oplossing!

Wij vinden dat VKV Groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VKV Groep?