Klacht vlbenergyportal.nl: ik ben door deze telefoon gewoon opgelicht en misleid

Klachtnummer
# 403896
Gebruiker
dropje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben telefonisch benaderd door dit centrum voor een nieuw energiecontract
nadat ik toegestemd heb na veel ingepraat te zijn is er een mail naar mij gestuurd met het verzoek om deze te openen nadat ik deze geopend heb ben ik automatisch akkoord gegaan met het nieuwe contract.
ik heb hierover gebeld maar werd toen zeer kortaf behandeld
ik heb hierover gemaild maar krijg tot op heden geen respons
ik zie graag dat deze praktijken oplichting stoppen

De oplossing

dat dit bedrijf hier mee stopt en deze aanbod intrekt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat vlbenergyportal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over vlbenergyportal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen