Wij vinden dat Vliegtaxi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vliegtaxi: Slechte klantensevice
Details
Klacht
Op 19 augustus een retour met taxibusje Purmerend naar Schiphol geboekt.Wij zouden de avond voor vertrek tussen 18.00 en 20.00 uur gebeld worden voor hoe laat we de volgende dag opgehaald zouden worden. Wij werden om 18.15 uur gebeld en onze ophaaltijd zou 7.50 uur voor de dag van vertrek zijn.
De dag van vertrek om 7.50 uur geen busje, 8.00 uur nog steeds geen busje. Toen maar gaan bellen of het busje wel kwam
Eerst werd er gezegd dat het busje onderweg was, later werd dit gecorrigeerd dat het nog 15 minuten zou duren.
Uiteindelijk kwam het busje om 8.30 uur, dus 40 minuten later dan de afgesproken tijd.
Wij vinden dit zeer onbehoorlijke klantenservice van Vliegtaxi dat ze niet de moeite nemen om hun klanten op de hoogte te houden als er vertraging is.
Op de terugweg verliep gelukkig alles wel goed.
Gewenste oplossing
Vliegtaxi moet hun ritten beter plannen en hun klanten informeren als ze de tijden niet kunnen nakomen.Doen zij dit niet, dan kan het hun klanten gaan kosten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.