Opgelost door Vliegtickets.nl: klant dupe van onenigheid tussen vliegtickets en de vliegtuig maatschappijen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 485106
Gebruiker
cjasomsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hadden in februari een reis voor 08-10 mei 2020 geboekt onder boeking nummer RN7379D , heenweg via Easy Jet- terug met British Airways.
Deze reis werd vanwege Corona geannuleerd, dus wij hadden de city-tip naar Londen doorgeschoven na de Herfst vakantie in oktober, Ook deze komt nu ook te vervallen.

Alleen verwijzen de bovengenoemde vliegtuig maatschappijen ons, voor de terugbetaling / voucher terug naar de vliegtickets.nl, daar de tickets daar oorspronkelijk geboekt waren.

Maar vliegtickets. nl (antwoorden met ca. 1-2 weken vertraging) geven aan dat ze de boeking vanaf 20 mei hebben doorgegeven aan de diverse vliegtuig maatschappijen en dat we daar onze geld/ voucher moeten claimen.

Wie moet nu wat doen om te voorkomen dat wij ons geld kwijt zijn?

De oplossing

Duidelijk antwoord en zover ik de info moet geloven is vliegtickets ten allentijde verantwoordelijk voor de boeking/ uitstellen van een voucher of terug betaling

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cjasomsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is de gehele afhandeling toch doorVliegtickets opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen