Klacht Vliegtickets.nl: Afwijzing schadeclaim

Betreft boekingnummer: OFQ9S5 en klacht hierover
Op 24 augustus claim ingediend naar aanleiding van geboekte, maar niet meer bestaande vlucht Aruba-Bonaire.
Kosten gemaakt omdat pas 36 uur later doorgevlogen kon worden
OP 10 September betaalbewijzen gestuurd op verzoek van heer Bloemberg.
Op 29 oktober claim afgewezen omdat dit zgn vervolgschade zou betreffen.
Echter gemaakte telefoonkosten, extra vervoer en extra nachtverblijf zijn geen vervolgschade maar directe schade.
Ik meen daarom aanspraak te kunnen maken op vergoeding van deze kosten.

Betaling directe kosten

Geachte meneer Knotsenburg,
    Wij betreuren uw bericht via klachtenkompas te vernemen.
    Zojuist heeft onze customer care afdeling u benaderd voor behandeling van uw dossier.Wij wachten uw reactie dan ook af.met vriendelijke groet,vliegtickets.nl
    hanvan
    Het voorstel van vliegtickets.nl om mijn telefoonkosten te vergoeden met een kortingsbon voor toekomstige vluchten is gewoon niet juist. De kosten dienen te worden vergoed met normaal geld. Tevens heb ik een additionele bon opgestuurd met de kosten van de extra nacht die ik op Aruba heb moeten doorbrengen.
    Vliegtickets.nl
    Geachte meneer Knotsenburg,Zojuist hebben wij per e-mail inhoudelijk gereageerd.Met vriendelijke groet,
    hanvan
    Het is duidelijk dat Vliegtickets.nl op alle mogelijke manieren onder haar verantwoordelijkheid probeert uit te komen.
    De vlucht werd al ruim 6 maanden voor vertrek geannuleerd. Als u mij op dat moment had ingelicht had ik simpelweg een andere vlucht via u geboekt en had ik op tijd gevlogen; echter 2 dagen voor het geplande vertrek kreeg ik van u een sms-je dat de vlucht in orde was. Hierdoor moest ik een extra nacht verblijven die u nu niet wilt vergoeden. Geen vliegtickets.nl meer.

hanvan

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?