Opgelost door Vliegtickets.nl: Geen reacties op geannuleerde vluchten.

content Opgelost
vliegendehollander

Op 4 en 14 mei zijn vluchten geannuleerd door Tui Belgium en TAP naar Madeira en terug. Deze vluchten zijn besteld via vliegtickets en tot op heden hebben we niets vernomen geen vouchers of geld terug. Al verschillende keren gemaild maar niemand laat iets van zich horen.

Ik wil zo snel mogelijk zekerheid wat ik kan verwachten, want wil ik dit jaar nog vliegen naar Madeira dan heb ik vouchers nodig. En anders wil ik mijn geld graag terug van beide maatschappijen.

Inmidde3ls twee maanden verder en nog steeds geen reactie van vliegticket.nl
    Ik overweeg juridische hulp in te schakelen.
    vliegendehollander
    Ik heb mij zelf voorgenomen tot eind augustus te wachten en dan ga ik met juridische hulp mijn geld terug vragen.
    vliegendehollander
    Ik heb het nu ook aan de vakantieman tv programma omroep Max gemeld
    vliegendehollander
    Ik ben nu nog op vakantie maar aan het eind van Augustus ga ik juridische stappen ondernemen. Nog steeds niets bekend over de geannuleerde reis. Ik krijg ook geen contact met vliegtickets.
    vliegendehollander
    Ik heb vandaag nog eens bij de vliegtuigmaatschappijen mijn klacht neergelegd en ben benieuwd naar hun reacties.
    vliegendehollander
    Ook op de mail naar de maatschappijen nog niets gehoord. De juridische fase gaat beginnen.
    vliegendehollander
    Ik heb nu het Europees consumenten centrum (ECC) ingeschakeld en ga nu na of ik op juridische basis mijn recht kan halen.
    vliegendehollander
    Ik heb een derde van de reiskosten terug, maar nu afwachten of otrava met de rest over de brug komt.?

vliegendehollander
Men heeft mij een mail gestuurd dat men de vliegreis wil vergoeden, maar dat kan nog zeker 1 jaar duren.

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?