Opgelost door Vliegtickets.nl: Geen reacties op geannuleerde vluchten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 466618
Gebruiker
vliegendehollander
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Op 4 en 14 mei zijn vluchten geannuleerd door Tui Belgium en TAP naar Madeira en terug. Deze vluchten zijn besteld via vliegtickets en tot op heden hebben we niets vernomen geen vouchers of geld terug. Al verschillende keren gemaild maar niemand laat iets van zich horen.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk zekerheid wat ik kan verwachten, want wil ik dit jaar nog vliegen naar Madeira dan heb ik vouchers nodig. En anders wil ik mijn geld graag terug van beide maatschappijen.

8 reacties

  1. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Inmidde3ls twee maanden verder en nog steeds geen reactie van vliegticket.nl
    Ik overweeg juridische hulp in te schakelen.
  2. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik heb mij zelf voorgenomen tot eind augustus te wachten en dan ga ik met juridische hulp mijn geld terug vragen.
  3. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik heb het nu ook aan de vakantieman tv programma omroep Max gemeld
  4. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik ben nu nog op vakantie maar aan het eind van Augustus ga ik juridische stappen ondernemen. Nog steeds niets bekend over de geannuleerde reis. Ik krijg ook geen contact met vliegtickets.
  5. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik heb vandaag nog eens bij de vliegtuigmaatschappijen mijn klacht neergelegd en ben benieuwd naar hun reacties.
  6. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ook op de mail naar de maatschappijen nog niets gehoord. De juridische fase gaat beginnen.
  7. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik heb nu het Europees consumenten centrum (ECC) ingeschakeld en ga nu na of ik op juridische basis mijn recht kan halen.
  8. Auteur
    vliegendehollander
    Datum
    Ik heb een derde van de reiskosten terug, maar nu afwachten of otrava met de rest over de brug komt.?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vliegendehollander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft mij een mail gestuurd dat men de vliegreis wil vergoeden, maar dat kan nog zeker 1 jaar duren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen