Klacht Vliegtickets.nl: Ik heb de indruk dat vliegtickets.nl er niet veel aan doet om mn geld terug te eisen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 481629
Gebruiker
Frank
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind februari mn reis geannuleerd. VOOR de corona lockdown. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug. Als ik een bericht stuur dan krijg ik soms te horen begrip te moeten hebben voor de situatie. Al krijg ik de laatste tijd geen bericht meer. Ik wil graag weten wanneer ik mn geld terug krijg en wat vliegtickets.nl er aan doe om t terug te krijgen.

De oplossing

Ik wil graag mn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Frank
    Datum
    Zo gaat t dus altijd. Stil aan de overkant

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen een standaard mail dat ze er mee bezig zijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen