Klacht Vliegtickets.nl: kosten omboeken vliegtickets.nl absurd hoog en veranderd/wordt steeds hoger.

# 532027
#Kar

Beste,
Mijn klacht over vliegtickets.nl is het volgende:
Ik wil mijn vlucht omboeken naar data in de toekomst, dezelfde bestemming, of eventueel nog een dag eerder/later. Dit werd voor mij bevestigd dat deze data mogelijk waren en dat dit geboekt kon worden. Vervolgens kreeg ik een betalingslink dat ik 100 euro moest betalen voor het wijzigen. Ik wilde het achter de rug hebben en mijn tickets ontvangen dus de 100 euro heb ik betaald. Een half uur later kreeg ik nogmaals een mail met nog een verzoek voor 100 euro. De klantenservice geeft aan dat de kosten van het omboeken steeds veranderen en dat het pas definitief is als je je tickets hebt. Dit zou betekenen dat vliegtickets mij nog wel 5x een mail voor 100 euro zouden kunnen sturen, net zo lang tot ik de tickets krijg. Dit lijken me vreemde zaken. Wederom vind ik het heel apart dat er 200 euro aan kosten worden gegeven die ik moet betalen terwijl er 1. Eerst over 49 euro is gesproken in het eerste mail contact dat ik met ze had en 2. De betalingslink 100 euro was. Daarbij kan het niet goed zijn dat een bedrijf 200 euro hiervoor vraagt. Ik wil gewoon heel graag mijn tickets en ik heb hiervoor al 100 euro extra betaald. Dat lijkt mij echt voldoende. Dat vliegtickets een beleid heeft waarbij zij deze kosten elke dag kunnen veranderen, vind ik praktijken die niet transparant zijn en dit lijkt me wettelijk ook niet gerechtvaardigd.

Ik wil mijn vliegtickets zoals afgesproken met de medewerker. Die wil ik per direct ontvangen in mijn mail. Ik heb hiervoor al 100 euro omboekingskosten betaald. De kosten van de vlucht zijn zelfs lager dan mijn oorspronkelijke ticket.

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?