Klacht Vliegtickets.nl: Mijn gerestitueerde bedrag is minder doordat vliegtickets.nl betaalde kosten niet terugbetaald.

Dianne

Voor mijn geannuleerde vlucht door Corona heb ik van Transavia het ticketbedrag retour ontvangen. Echter het bedrag is 29, 50 lager (ik betaalde aan vliegtickets.nl 247,50 en kreeg nu 218 euro terug). Op de website van vliegtickets.nl staat:
Voor iedere aanvraag van restitutie geldt dat je de kosten van je ticket terugkrijgt. Boekingskosten en kosten voor extra services zoals bagage,stoelen, servicepakketten, garanties en verzekeringen worden niet gerestitueerd.

Van wat ik begrijp zijn ze volgens de regels van de geannuleerde vluchten door corona verplicht het hele bedrag terug te betalen. Nu houden ze betaalde kosten achter. Dit zou betekenen dat de luchtvaartmaatschappij zich wel aan de regels houdt en dat vliegtickets .nl geld achterover drukt. Ik wil uiteraard ook dit bedrag retour ontvangen op mijn rekening.

Vkiegtickets.nl hun verplichtingen laten nakomen om geld terug te geven conform de regels voor geannuleerde vluchten door Corona.

Dianne

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?