Klacht Vliegtickets.nl: Mijn gerestitueerde bedrag is minder doordat vliegtickets.nl betaalde kosten niet terugbetaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483868
Gebruiker
Dianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn geannuleerde vlucht door Corona heb ik van Transavia het ticketbedrag retour ontvangen. Echter het bedrag is 29, 50 lager (ik betaalde aan vliegtickets.nl 247,50 en kreeg nu 218 euro terug). Op de website van vliegtickets.nl staat:
Voor iedere aanvraag van restitutie geldt dat je de kosten van je ticket terugkrijgt. Boekingskosten en kosten voor extra services zoals bagage,stoelen, servicepakketten, garanties en verzekeringen worden niet gerestitueerd.

Van wat ik begrijp zijn ze volgens de regels van de geannuleerde vluchten door corona verplicht het hele bedrag terug te betalen. Nu houden ze betaalde kosten achter. Dit zou betekenen dat de luchtvaartmaatschappij zich wel aan de regels houdt en dat vliegtickets .nl geld achterover drukt. Ik wil uiteraard ook dit bedrag retour ontvangen op mijn rekening.

De oplossing

Vkiegtickets.nl hun verplichtingen laten nakomen om geld terug te geven conform de regels voor geannuleerde vluchten door Corona.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen