Opgelost door Vliegtickets.nl: naamsverandering op ticket niet mogelijk, wel binnen de tijd gereageerd

g.f.mooij

Op zondag 29 dec heb ik een vlucht geboekt voor mijn vrouw en mijzelf. Per abuis heb ik de naam van mijn vrouw ouderwets ingevuld. D.w.z. mijn naam en dan haar naam, zoals het altijd was. Om 21.29 kreeg ik de e-tickets en ontdekte de fout. Direct om 21.33
teruggebeld zoals in de mail werd gezegd als ik een fout in de tickets zou vinden. Geen contact omdat er op zondagavond niemand werkt. Toen direct de volgende morgen om 09.03 uur gebeld. Geen probleem als ik € 75 zou overmaken zou de naam aangepast worden. Direct geld overgemaakt. Toen kwam het bericht dat het toch niet meer kon omdat de reis door twee maatschappijen werd uitgevoerd. Jammer, maar we moesten het op eigen risico maar proberen of een ander ticket kopen (€ 875).
Heen en weer gemaild en geen oplossing gevonden. Wel geeft de organisatie aan dat het klopt dat ik op tijd heb gebeld, maar dat zij toen niet bereikbaar waren. Dus als de hele zaak op maandag was gebeurd was er geen probleem geweest.
res nummer NB3VCP

Ik betaal € 75 om de naamscorrectie uit te voeren zoals dit gegaan zou zijn als het op een doordeweekse dag was gebeurd en we gaan in april gewoon naar Zuid Afrika.

Vliegtickets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

g.f.mooij
    Vandaag kreeg ik een mail van Vliegtickets.nl van iemand anders dan de vrouw waar ik tot nu toe mee heb gemaild.
    De toon was respectvol en inhoudelijk is mijn klacht serieus genomen. Daarnaast is het nu toch mogelijk gebleken om de naamsverandering door te voeren.
    Dus klacht serieus genomen en adequaat afgehandeld.
    Ik ben tevreden. Bedankt