Klacht Vliegtickets.nl: Onvoldoende hulpvaardig bij het bijboeken van bagage of beenruimte extra

Krijtenburg2

Onbereikbare klantenservice. Geen hulp bij vragen. Onpersoonlijke bandering. Mail verkeer uitsluitend via voornaam. Kortom een ramp

Ik wil dat ik geholpen wordt zodat ik ervan verzekerd ben dat ik een stoelreservering heb die voldoende beenruimte biedt. Ik heb een trombose achtergrond, ben 1,96 lang en kan niet 10 uur opgevouwen zitten in een stoel. Het antwoord dat ik per mail ontving luidend dat ik bij het inchecken mijn wensen kenbaar moet maken verontrust mij zeer. Stel je voor dat alle stoelen al vergeven zijn, dan loop ik een groot gezondheidsrisico. Mijn blijft doof voor mijn klachten
Geachte heer/mevrouw, Er is geen oplossing voor dit bedrijf anders dan hopen op een faillissement. Inmiddels heb ik rechtstreeks bij de vliegmaatschappij mijn aanvullende wensen kenbaar gemaakt. Nooit meer boeken bij Vliegtickets dus en zo heb ik het ook op mijn facebook pagina vermeld. Dank voor uw bericht. U kunt het zwartboek sluiten, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, Met vriendelijke groet, Kees Krijtenburg

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?