Klacht Vliegtickets.nl: Onvoldoende hulpvaardig bij het bijboeken van bagage of beenruimte extra
Details
Klacht
Onbereikbare klantenservice. Geen hulp bij vragen. Onpersoonlijke bandering. Mail verkeer uitsluitend via voornaam. Kortom een rampGewenste oplossing
Ik wil dat ik geholpen wordt zodat ik ervan verzekerd ben dat ik een stoelreservering heb die voldoende beenruimte biedt. Ik heb een trombose achtergrond, ben 1,96 lang en kan niet 10 uur opgevouwen zitten in een stoel. Het antwoord dat ik per mail ontving luidend dat ik bij het inchecken mijn wensen kenbaar moet maken verontrust mij zeer. Stel je voor dat alle stoelen al vergeven zijn, dan loop ik een groot gezondheidsrisico. Mijn blijft doof voor mijn klachten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.