Klacht Vliegtickets.nl: Onvoldoende hulpvaardig bij het bijboeken van bagage of beenruimte extra

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 570610
Gebruiker
Krijtenburg2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onbereikbare klantenservice. Geen hulp bij vragen. Onpersoonlijke bandering. Mail verkeer uitsluitend via voornaam. Kortom een ramp

Gewenste oplossing

Ik wil dat ik geholpen wordt zodat ik ervan verzekerd ben dat ik een stoelreservering heb die voldoende beenruimte biedt. Ik heb een trombose achtergrond, ben 1,96 lang en kan niet 10 uur opgevouwen zitten in een stoel. Het antwoord dat ik per mail ontving luidend dat ik bij het inchecken mijn wensen kenbaar moet maken verontrust mij zeer. Stel je voor dat alle stoelen al vergeven zijn, dan loop ik een groot gezondheidsrisico. Mijn blijft doof voor mijn klachten
Geboden oplossing
Geachte heer/mevrouw, Er is geen oplossing voor dit bedrijf anders dan hopen op een faillissement. Inmiddels heb ik rechtstreeks bij de vliegmaatschappij mijn aanvullende wensen kenbaar gemaakt. Nooit meer boeken bij Vliegtickets dus en zo heb ik het ook op mijn facebook pagina vermeld. Dank voor uw bericht. U kunt het zwartboek sluiten, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, Met vriendelijke groet, Kees Krijtenburg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen