Opgelost door Vliegtickets.nl: Per abuis annuleren van vliegtickets

content Opgelost

Geachte Lezer,

Ik heb via vliegtickets.nl een vlucht geboekt. Vervolgens heb ik informatie aangevraagd over de mogelijkheid van annuleren. Na contact met de customer service word mij verteld dat ik mijn vlucht alleen zonder resitutie kan annuleren en dat ze mijn vlucht al voor mijn geannuleerd hebben. Ik heb echter nooit toestemming gegeven voor het annuleren van mijn vlucht (Zoals vereist is in de voorwaarden). Dat heb ik dertijds ook gecommuniceerd. Vervolgens hoor ik een dag niks meer van de customer service (contact via whatsapp), en boek nieuwe tickets, aangezien ik onder de veronderstelling ben dat ik geen vliegtickets meer heb. Dan word mij verteld dat het enige dat vliegtickets.nl kan doen is de annulering van mijn vlucht ongedaan te maken. Dit helpt mij natuurlijk niet verder aangezien ik al met dubbele kosten zit en mijn nieuw vlucht ook niet annuleerbaar is. Verdere communicatie met vliegtickets.nl verloopt moeizaam (whatsapp en email) en er zitten steeds weken tussen correspondentie.

Ik zou graag zien dat vliegtickets.nl verantwoording neemt voor de door hun gemaakt fout en de kosten voor mijn geboekt vlucht die door vliegtickets.nl is geannuleerd worden vergoed.

Beste meneer Bruinsma,

Wij hebben jouw verzoek reeds in behandeling genomen. Tevens hebben de aanvullende informatie ook ontvangen. Je zal zo spoedig mogelijk een reactie hierop ontvangen.

beste vliegtickets.nl

Jullie annuleren mijn vlucht zonder mijn toestemming en vervolgens bieden jullie mij een tegoedbon aan van 50 euro in plaats van restitutie voor mijn vlucht die overigens veel meer dan 50 euro gekost heeft. Is dit werkelijk een oplossing voor jullie? Voor mij is dit totaal onacceptabel. Ik begrijp dat vliegtickets.nl een fout kan maken, wat ik echter onbegrijpelijk vind is dat jullie daar dan geen verantwoording voor nemen en ik nu met extra kosten zit. Ik hoop dat jullie nog met een betere oplossing komen.
    Ontevredenklant 12
    Nog een reactie om de post actief te behouden.
    Beste meneer Bruinsma,

In opvolging van de eerdere communicatie kan ik u informeren dat wij een herbeoordeling van deze ongelukkige situatie hebben uitgevoerd.

Uit service oogpunt zullen wij het betaalde bedrag aan u retourneren.

Ontevredenklant 12

Ook een klacht indienen over ?