Geachte heer Jol,Bedankt voor uw reactie.Ondanks het feit dat de boekingscomputer zelf zonder manueel ingevoerde of aangeklikte gegevens niet functioneert, hebben wij voor u onderzocht of er iets in het proces anders is verlopen dan normaal. In uw boekingsproces zijn geen technische fouten geconstateerd. Indien u toch van mening bent dat de fout in onze boekingscomputer zit, dan ontvangen wij graag uw documentatie hieromtrent.Het enige scenario dat wij kunnen bedenken is het volgende.
Mogelijk heeft u verschillende zoekopties ingevoerd tijdens het zoeken op de website, en bent u na de keuze van de vluchten in de zoekresultaten teruggegaan in het boekingsproces. In dit geval zal er elke keer een nieuw overzicht komen van de zoekresultaten, en maakt u opnieuw een keuze voor de gewenste tijden en het gewenste tarief. Uw eerdere poging wordt dan niet opgeslagen, omdat de reserveringpoging door u dan wordt afgebroken door terug te gaan in het boekingsproces. Het is voor ons niet na te gaan of dit exact heeft plaatsgevonden, maar een andere verklaring is ons inziens niet mogelijk.Bij het reserveren op onze website bieden wij, zoals reeds aangegeven, de verschillende controlemogelijkheden, welke helaas niet zijn benut. Wij kunnen gelet op het feit dat er geen onjuistheden zijn geconstateerd in het boekingsproces niets anders dan de boekingsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij te volgen. Uit coulance hebben wij reeds een aanbod gedaan betreft de door ons te berekenen wijzigingskosten. Meer kunnen wij in deze niet voor u doen. Indien u alsnog wenst te wijziging, of als u andere bevindingen heeft, dan verzoeken wij u dit via e-mail naar ons toe te zenden.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,Vliegtickets.nl