Klacht Vliegtickets.nl: Verkeerde vertrek en aankomsttijden

Dik

Na het betalen van het bedrag , kregen we latere vertrektijd door naar wenen.
Ook de terugreis vanuit wenen werd vroeger.
Zo blijft er van een vijfdaagse trip maar dagen over.
'S,avonds laat weg nu 20.35 aankomst 22.20 op vliegveld wenen , en dan nog eens met trein en metro.
Dat word zeer laat aankomen.
Dus al een dag kwijt.
Vertrek vanaf wenen 09.25 ,om op het vliegveld te komen met metro trein plus inchecken mogen we al om 06.00 , om uit het hotel gaan.
Daar gaat me ontbijt.
Alles is dubbel gecheckt bij het invullen door mij en mijn vriendin.
Zeer jammer dat we zo,'n gevoel worden behandeld .

Compensatie voor 2 verloren dagen .
Liefst de originele vertrek en aankomsttijden .

Vliegtickets.nl
    Geachte heer Jol,Bedankt voor uw bericht.Zoals wij reeds in verschillende e-mails hebben getracht aan te geven opereert de boekingscomputer op de website uitsluitend op handmatig ingevoerde gegeven of handmatig aangeklikte keuzes. Ondanks verschillende controle opties alvorens de reservering definitief te boeken, is de vergissing helaas niet opgemerkt. Wij hebben u reeds aangegeven dat in geval van een wijziging de boekingsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij dienen te worden gevolgd. De luchtvaartmaatschappij staat wijzigingen toe tegen EUR 70,- wijzigingskosten per ticket. Daarnaast kan zij eventueel tarief- en taxverschil in rekening brengen. Conform onze algemene voorwaarden berekenen wij EUR 45,- per ticket. Omdat wij de situatie voor u buitengewoon vervelend vinden, hebben wij u uit coulance aangeboden om onze wijzigingskosten te verlagen naar eenmalig EUR 25,-. Het is niet mogelijk om alle werkzaamheden die verbonden zijn aan de wijziging kosteloos uit te voeren. Wij hebben geen invloed op de wijzigingskosten die de luchtvaartmaatschappij in rekening brengt. Deze kosten berekenen de luchtvaartmaatschappij en dienen na uitgifte van het nieuwe ticket direct afgedragen te worden aan de luchtvaartmaatschappij. Wanneer u de wijziging alsnog wenst door te voeren in uw reservering, dan kunt u in contact treden met ons Klantcontact Center. Dit kan zowel telefonisch als via e-mail. Wij willen u erop wijzen dat de tarieven en taxen van luchtvaartmaatschappij aan continue wijzigingen onderhevig zijn. Wij adviseren u daarom tijdig te wijzigen, indien dit wenst, om zodoende de wijzigingskosten te beperken.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,Vliegtickets.nl
    Dik
    Deze e-mail hebben wij al 2 keer eerder van jullie ontvangen, maar een boekingscomputer kan ook fouten maken, jullie komen daar niet voor uit en daar mogen wij dan voor gaan betalen, de fout wordt steeds bij ons neer gelegd, ik vind het een schande, als jullie echt zo coulant zijn dan betalen jullie de kosten en niet de klant
    Vliegtickets.nl
    Geachte heer Jol,Bedankt voor uw reactie.Ondanks het feit dat de boekingscomputer zelf zonder manueel ingevoerde of aangeklikte gegevens niet functioneert, hebben wij voor u onderzocht of er iets in het proces anders is verlopen dan normaal. In uw boekingsproces zijn geen technische fouten geconstateerd. Indien u toch van mening bent dat de fout in onze boekingscomputer zit, dan ontvangen wij graag uw documentatie hieromtrent.Het enige scenario dat wij kunnen bedenken is het volgende.
    Mogelijk heeft u verschillende zoekopties ingevoerd tijdens het zoeken op de website, en bent u na de keuze van de vluchten in de zoekresultaten teruggegaan in het boekingsproces. In dit geval zal er elke keer een nieuw overzicht komen van de zoekresultaten, en maakt u opnieuw een keuze voor de gewenste tijden en het gewenste tarief. Uw eerdere poging wordt dan niet opgeslagen, omdat de reserveringpoging door u dan wordt afgebroken door terug te gaan in het boekingsproces. Het is voor ons niet na te gaan of dit exact heeft plaatsgevonden, maar een andere verklaring is ons inziens niet mogelijk.Bij het reserveren op onze website bieden wij, zoals reeds aangegeven, de verschillende controlemogelijkheden, welke helaas niet zijn benut. Wij kunnen gelet op het feit dat er geen onjuistheden zijn geconstateerd in het boekingsproces niets anders dan de boekingsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij te volgen. Uit coulance hebben wij reeds een aanbod gedaan betreft de door ons te berekenen wijzigingskosten. Meer kunnen wij in deze niet voor u doen. Indien u alsnog wenst te wijziging, of als u andere bevindingen heeft, dan verzoeken wij u dit via e-mail naar ons toe te zenden.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,Vliegtickets.nl