Klacht Vliegtickets.nl: Vliegticket binnen 18 uur geannuleerd ivm verkeerde vlucht geboekt geen stuiver terug??

George

reserveringscode VTN-0292060( vliegtickets.nl)
Ik heb op5-4 een vlucht van Perm (rusland) naar Amsterdam geboekt data vlucht 2-5. Toen ik er achter kwam dat Engeland geen Schengenland is en hier wel een tussenstop wordt gemaakt (de persoon die de vlucht maakt alleen een Schengenstaten visa heeft) heb ik de vlucht geannuleerd. Ook heb ik de namen van het paspoort niet geheel juist ingevuld. De helpdesk van vliegtickets.nl was maar tot 17 uur bereikbaar dus ik kreeg niemand meer te pakken op 5-4. Ik heb een email verzonden waar ik tot nu nog geen antwoord op heb en toen ik de volgende morgen om 11 uur(opening helpdesk) gelijk belde kreeg ik te horen dat je geen geld terug kreeg bij annuleren. Terwijl de vlucht pas over een maand is en mijn stoel dus gewoon weer verkocht wordt en de consument kan naar zijn geld fluiten. Kost mij 230 euro iemand die dus niet zo thuis is in een vliegticket boeken wordt dus gelijk genadeloos afgestraft. Slechte reclame voor de vliegtuig maatschappijen!

Waar het mij om gaat is dat als je wat verkeerd doet en dit direct kenbaar maakt je dan nog gewoon al je geld kwijt ben dat vind ik echt gewoon asociaal. Een helpdesk van vliegtickets.nl die ivm feestdag (5-4 pasen) dicht is en een mailtje waar niet op geantwoord wordt. Is dat nu de manier hoe die vliegtuig maatschappijen hun geld willen verdienen. ik wil gewoon gecompenseerd worden niet meer niet minder. Deze vlucht is pas over een maand die kunnen ze nog makkelijk verkopen.

Vliegtickets.nl
    Beste meneer Wallaart,Wij betreuren uw bericht op klachtenkompas te vernemen!
    U heeft uw klacht ook kenbaar gemaakt per e-mail, vandaag ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie hierop.Met vriendelijke groet,
    Customer Care afdeling
    vliegtickets.nl
    George
    Ik wacht eerst af wat er uit het coulance verzoek komt, tot nu sta ik nog steeds met lege handen
    Beste meneer Wallaart,
    Wij hebben een coulance verzoek voor u ingediend bij de luchtvaartmaatschappij en hebben u hier reeds van op de hoogte gebracht. U verneemt van ons zodra wij hier een reactie van hen op hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Customer Care afdeling
    Vliegtickets.nl

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?