Klacht Vliegtickets.nl: Vliegtickets heeft een fout gemaakt bij het wijzigen van mijn vlucht

Goedendag,

Ik had tickets geboekt naar Bogota voor 20-12-2021, voor Reda Malih en Jaro Regter. Vervolgens heb ik een verzoek ingediend om mijn ticket te wijzigen naar 28-12-2021. Ik heb 144 euro en 57 euro betaald. Helaas is hier iets fout in gegaan want united airlines gaf aan dat de ticket van Jaro Regter verplaatst is naar 28-12 en die van mij op 20-12 is blijven staan. Jaro is op 20-12-2021 naar Schiphol gegaan om te vliegen en kon niet inchecken, united had hem teruggezet naar 20-12, maar op een andere vlucht. Mij, Reda, hebben ze op no show gezet. Vervolgens bel ik met united airlines en die vertellen mij dat ik wel een ticket heb open staan van 350 euro zonder datum. Ik probeer jullie al een week te bereiken, telefonisch en per mail, krijg maar geen reactie. Dit is zeer triest en een uitermate slechte service van vliegtickets. Ik verwacht dat jullie dit oplossen aangezien dit een fout is van vliegticket. Anders dien ik juridische stappen te nemen. Door deze onzekerheid kan ik mij niets eens normaal voorbereiden op mijn vakantie. Afwachtend op uw reactie. Boeking 7GYSLBU

Mvg,

Reda Malih

Door mij alsnog een ticket te geven of mijn geld terug

Vliegtickets.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gebruiker1566164582
    Ik heb nog steeds geen reactie, graag een oplossing voor mijn klacht voordat ik een advocaat in schakel.
    Hallo vliegtickets

Willen jullie reageren op mijn klacht?? We zijn nu bijna 4 weken verder en nog steeds niks gehoord.

Gr,

Reda
    Nog steeds geen oplossing

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?