Klacht Vliegtickets.nl: Vlucht geannuleerd, geen geld terug omdat er beweerd wordt dat vlucht niet geannuleerd is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 528167
Gebruiker
BoterPeen#468 OchtendVlinder#301
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze vlucht vorig jaar werd geannuleerd. Toen wij ons geld terug wilden, kregen we als antwoord dat de vlucht helemaal niet was geannuleerd, maar dat alleen de tijden waren veranderd. Wat klinkklare onzin is, want ik heb toch echt een mail gekregen van ze waarin ze de vlucht annuleren en ook mails wat de mogelijkheden waren voor omboeken of voucher. Diverse mails gestuurd, steeds standaard het antwoord (in slecht Nederlands, soort van google translate) dat zij de vlucht niet geannuleerd hebben.

De oplossing

Geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    BoterPeen#468 OchtendVlinder#301
    Datum
    Nog steeds geen reactie!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BoterPeen#468 OchtendVlinder#301
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen