Klacht Vliegtickets.nl: Vraag om een voucher

Klachtnummer
# 455633
Gebruiker
Berend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer mevrouw,
Ik wil graag een klacht indienen over de werkwijze van Vliegtickets.nl.
Een ticket voor een vlucht met Transavia is vanwege Corona door Transavia geannuleerd.
Transavia meldt dat ik een voucher met Vliegtickets.nl moet regelen en Vliegtickets.nl is telefonisch onbereikbaar, en antwoordt niet op de e-mails, noch op Facebook.
Een Whatsapp nummer dat ze adviseren is buiten gebruik.
De vlucht is 18/6 en ik heb een aantal weken van te voren al een aanvraag voor ene voucher gedaan.

Graag ontvang ik uw advies en steun in deze

Vriendelijke groeten

De oplossing

graag advies en een klacht indienen over vliegtickets.nl

1 reactie

  1. Auteur
    Berend
    Datum
    nog steeds geen bevredigend antwoord!

Ook een klacht indienen over Vliegtickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen