Klacht Vliegwinkel.nl: 9 weken geleden vlucht geannuleerd en nog steeds nergens geen enkele reactie.

Klachtnummer
# 443090
Gebruiker
Dave Dahmen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht geannuleerd nu 9 weken later nog steeds geen enkele reactie op telefoon, messenger, of e-mail.
we hebben zelf een andere vlucht naar huis moeten boeken a€2000,- pp.
vliegwinkel heeft ons (en nu nog steeds) gewoon laten stikken!

De oplossing

contact met me opnemen om te kijken naar een geschikte oplossing!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen