Klacht Vliegwinkel.nl: Geen bereikbaarheid en terugbetaling van vliegticket.

Klachtnummer
# 454758
Gebruiker
LEMOphof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht op 3 april is eind maart geannuleerd. Het gaat om twee retourtickets naar Japan van samen een kleine 2000 euro. Geen enkele reactie van Vliegwinkel. Een enkele keer een geautomatiseerde mail gekregen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Logisch in de eerste weken in maart, maar dat ze na 3 maanden nog elke vorm van contact weigeren is echt schandalig.

De oplossing

Het geld z.s.m. terugstorten en telefonisch bereikbaar zijn voor de klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen