Klacht Vliegwinkel.nl: Geen bereikbaarheid van Vliegwinkel.nl

Klachtnummer
# 460002
Gebruiker
Wil
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoi,
Ik probeer al 4 maanden contact met Vliegwinkel te krijgen in verband met een vlucht voor 2 personen die ik via hen geboekt heb naar Ajaccio en wel met Air Corsica. Aangezien zij niet reageerden heb ik in maart zelf via Air Corsica de vlucht geprobeerd te wijzigen van mei naar september 2020. Alhoewel dit gelukt leek te zijn zie ik niet de gewijzigde informatie op de website van Vliegwinkel.nl.
Ik krijg hen inmiddels dus al 4 maanden niet te pakken dus krijg maar geen bevestiging of die wijziging al dan niet goed is doorgevoerd. Bovendien wil ik met hen overleggen wat de mogelijkheden zijn mochten we de trip nog verder willen/moeten uitstellen of cancelen in verband met het Corona-virus.
Dit is dus onmogelijk omdat men niet op email reageert, men zich achter Corona verschuilt qua bereikbaarheid via telefoon, en er ook geen mogelijkheid tot Chat is.

Het lukt mij dus na 4 maanden nog altijd op geen enkele manier om contact met hen te krijgen want men reageert werkelijk nergens op.

Wat kan ik doen om dit te doorbreken want dit is een zinloos proces?

Gr, Wil.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze contact met me opnemen om de status en mogelijkheden te bespreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen