Klacht Vliegwinkel.nl: Geen reactie en wijzigingen bij KLM vlucht naar madrid op 18 maart terwijl KLM dit toezegt.

Klachtnummer
# 430533
Gebruiker
Marievliegt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht naar Madrid geboekt voor 18 maart tot 22 maart. Op de KLM site staat dat ik de vlucht kan wijzigen of cancellen. Doch dit lukt niet. Bij vliegwinkel krijg ik na 5 berichten geen antwoord. Bellen is onmogelijk. Ik vind het geen stijl dat Vliegwinkel ondanks dat KLM de toezegging doet, niet mee werkt aan het wijzigen of cancellen van de vlucht en terugstorten van je aankoop. Of totaal niet reageert op de mail.

De oplossing

Contact opneemt met vliegwinkel en reizigers zoals ik tegemoet komt met het wijzigen van tickets of geld terug . Zeker als de airline wegens Carona dit toezegt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen