Klacht Vliegwinkel.nl: geen reactie van vliegwinkel. Vliegwinkel niet bereikbaar

Klachtnummer
# 450941
Gebruiker
afwachtende #klant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

sinds maart 2020 hebben wij inf gevraagd over onze vlucht: Frankfurt-Bkk.
Ik heb meerdere malen gemaald echter geen reactie. Wij vliegen 20 juli naar Bkk en willen deze vlucht graag wijzigen. Thai airways geeft aan dat dit mogelijk is echter moet dit via de tussenpersoon. Deze tussenpersoon reageert nergens op. Je kunt ze telefonisch niet bereiken en reageren niet op mail verkeer. Via facebook regent het klachten, tevergeefs nog steeds geen reactie. Hoe kunnen wij nu onze vlucht annuleren of wijzigen als we geen reactie krijgen??

Wij hadden hier dan ook graag een oplossing voor.
Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing

Ik zou het prettig vinden dat er een persoonlijke reactie komt. Ook dat er gekeken wordt naar een oplossing. Ik heb begrip dat het langer kan duren maar totaal van de radar verdwijnen kan echt niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen