Klacht Vliegwinkel.nl: Geen teruggave gezien van het geld dat al wel door transavia is teruggeboekt naar vliegwinkel.

Klachtnummer
# 452892
Gebruiker
Kbrkaaw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vlucht geboekt voor 5 personen op 11 maart. Dit is natuurlijk geannuleerd door het corona. Tot nu toe niets vernomen van vliegwinkel.nl. Transavia maatschappij geeft aan dat het geld op 18 maart naar vliegwinkel is terug gestort. Maar wij hebben nog geen teruggave gezien. en kunnen via telefoon of mail geen contact opnemen met vliegwinkel. Hopelijk komt hier verandering in.

De oplossing

We willen graag ons geld terug gboekt krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen