Klacht Vliegwinkel.nl: Geen tickets en bevestiging ontvangen terwijl 5 weken geleden heb besteld

Klachtnummer
# 458733
Gebruiker
Ozbas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

6 weken geleden tickets gekocht. Geen bevestiging. Geen e-ticket en vliegwinkel is niet te bereiken. Spam/ongewenst gecheckt maar ook niks te vinden

Gewenste oplossing

Contact opnemen met mij. Niet alleen met mij maar met alle klanten van vliegwinkel. Ik ben niet de enige

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen