Klacht Vliegwinkel.nl: ik wacht nog steeds op mijn geld van geannuleerde vlucht

Klachtnummer
# 454075
Gebruiker
dodong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

door de corona was ik gestrand in manila ik heb toen 2 nieuwe tickets besteld bij vliegwinkel met gulfair voor 27 maart de tickets werden door gulfair gecancelled op 26 maart.ik heb nog steeds mijn geld niet terug sterker nog vliegwinkel geeft na 2 maanden als antwoord dat de vlucht niet geannuleerd werd en gewoon vertrokken is. wat onzin is want ik heb de email met annulering van gulfair nog steeds maar vliegwinkel doet daar niets mee, en gulfair geeft aan om de restitutie bij vliegwinkel te vragen.

De oplossing

mijn emails beantwoorden en mijn geld teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen