Klacht Vliegwinkel.nl: Krijg ik het geld terug van mijn vliegticket?

Klachtnummer
# 443365
Gebruiker
Hugo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vliegticket naar Napels voor 22 April is door corona geannuleerd door Transavia. Transavia heeft het bedrag naar Travix (moeder van vliegwinkel.nl) teruggestort op 23 maart. Daarna hoor ik niets meer van vliegwinkel.nl. Bedrag is niet naar mij overgemaakt, vliegwinkel reageert niet op mails en bellen kun je ze niet. Totaal onduidelijk of en vooral wanneer ik mijn geld terug krijg.

De oplossing

Bericht wanner het geld wordt overgemaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen