Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vliegwinkel.nl: Krijg ik het geld terug van mijn vliegticket?
Details
Klacht
Vliegticket naar Napels voor 22 April is door corona geannuleerd door Transavia. Transavia heeft het bedrag naar Travix (moeder van vliegwinkel.nl) teruggestort op 23 maart. Daarna hoor ik niets meer van vliegwinkel.nl. Bedrag is niet naar mij overgemaakt, vliegwinkel reageert niet op mails en bellen kun je ze niet. Totaal onduidelijk of en vooral wanneer ik mijn geld terug krijg.Gewenste oplossing
Bericht wanner het geld wordt overgemaaktBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.