Opgelost door Vliegwinkel.nl: Min geld voor de vliegreis wordt niet teruggeven

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 554987
Gebruiker
H. Wildeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht is geannuleerd en ik heb om teruggaaf van mijn geld gevraagd.
Na ruim drie maanden nadat de vlucht geannuleerd is en ik mijn geld heb teruggevraagd, heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

De oplossing

Ik wil dat zij mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Wildeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft nu deels terug betaald. Hierbij heeft men kosten in rekening gebracht en tevens een rekenfout in hun voordeel gemaakt hier heb ik nog een mail over naar hen gestuurd. Hierop heb ik na drie weken nog niets over gehoord. Conclusie nooit meer iet bij vliegwinkel.nl boeken. Hoogstens hun site gebruiken als zoekmachine maar nooit via hen boeken. Je bent bij een boeking sowieso € 100 kwijt. Of je nu we gaat reizen of dat de reis niet doorgaat.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen