Klacht Vliegwinkel.nl: Nog geen geld ontvangen na geannuleerde vlucht Singapore Airlines van september 2020

Klachtnummer
# 516037
Gebruiker
Olifant46
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog steeds geen restitutie ontvangen van de vlucht met Singapore airlines terwijl SA wel keurig de rechtstreeks geboekte stoelen aan ons heeft overgemaakt. Vliegwinkel ook niet telefonisch bereikbaar alleen standaard mail dat geld nog niet ontvangen zou zijn van SA.
L.EA. Van Leeuwen

De oplossing

Geld restitueren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen