Klacht Vliegwinkel.nl: Veranderende ticketprijzen. Consumenten waarschuwing.

Kaglin

Gisteravond via de website van Vliegwinkel.nl twee tickets geboekt naar Miami. Je krijgt een duidelijk prijsoverzicht en tevens de melding dat er op één traject nog maar vijf stoelen tegen die prijs beschikbaar zijn. Dus snel geboekt en via Ideal het hele bedrag ineens betaald. Na een uur moet je een bevestigings e-mail krijgen. Tot zover klopt het.
Maar .... In de bevestigings e-mail staat ineens dat je nog 90 euro moet bij betalen!??
Hè? Ik heb toch alles betaald?
Nee dus. Na telefonisch contact blijkt dat de ticketprijzen dusdanig fluctueren dat er eigenlijk geen garantie is op wat je moet betalen. Dus ook na deze 90 euro extra heb ik geen garantie dat dat genoeg is? Jawel, maar pas als de tickets worden toegestuurd.
Zo'n extra verhoging kan dus nog een keer? Ja, dat komt voor. En wordt de prijs ook wel eens lager, als het zo sterk fluctueert? Eh, nee, dat niet, staat in de voorwaarden.
Bizar, een prijsverhoging NADAT je betaald hebt!

Ik hoef geen geld terug maar wil duidelijke communicatie over de te betalen prijs en niet in de "kleine lettertjes" hoeven lezen dat je in feite als consument vogelvrij bent.
Bij de supermarkt is je pak koffie toch ook niet ineens vijf euro duurder bij de kassa omdat je naar de kassa moet lopen en "dus" het prijskaartje niet meer geldt! Of sterker nog: ze roepen je terug de winkel in nadat je betaald hebt, omdat het product tóch ineens vijf euro duurder is! "Maar Mevrouw, u mag annuleren, hoor"!

Ik wil dat er ruchtbaarheid wordt gegeven aan dit soort oneigenlijke praktijken. Vandaar mijn klacht.

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?