Klacht Vliegwinkel.nl: Vliegwinkel reageert niet op mail voor terugbetale

Klachtnummer
# 465817
Gebruiker
ErJe1963
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In januai 2020 geboekt voor maart, in maart omgeboekt door Transavia wegens Corona voor September. Vorige week terugbetaling wegens anulering door Transavia. (Binnen 1 dag) Direct Vliegwinkel gemaild horen we niets van.

Gewenste oplossing

Reageren op mail. En geld wat al sinds januari 2020 in hun bezit is terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen