Klacht Vliegwinkel.nl: Vliegwinkel wil schuld niet erkennen en is niet bereikbaar

Klachtnummer
# 493385
Gebruiker
SMO
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 oktober 2020 heb ik via vliegwinkel.nl een ticket met Transavia gekocht van Barcelona naar Schiphol op 3 november 2020
Nadat ik op 2 november online wou inchecken kreeg ik echter een foutmelding.

Ik via messenger, mail, formulier, twitter contact op te nemen met vliegwinkel. Dit is een reisbureau waarbij telefonisch contact niet mogelijk is (?!??). Reactie bleef echter uit en via Transavia de mededeling dat ik niet in het systeem te vinden was en kreeg het advies met vliegwinkel contact op te nemen. Een adequate reactie van deze organisatie bleef echter uit waardoor ik uiteindelijk een nieuw ticket heb moeten boeken.

Inmiddels ben ik €221 euro kwijt hiervoor. Het 1e ticket (onbruikbaar) kostte mij €77 en het 2e ticket €144.

De volgende dag kreeg ik een korte mail van vliegwinkel met de volgende mededeling: “We hebben uw reisgegevens nagekeken en de online check-in voor u geprobeerd maar het schijnt dat er iets mis is met de website van de luchtvaartmaatschappij. In het geval van Low Cost Carriers (zoals Transavia), hebben wij geen toegang tot hun boekingssystemen en kunnen wij ook niet zien waar de fout ontstaat.
Voor meer informatie, dient u direct contact op tenemen met Transavia”

Transavia zegt dat de fout bij vliegwinkel ligt wat ook aannemelijk is. Vliegwinkel reageert gewoon niet en zijn niet bereikbaar.

De oplossing

Geld 2e ticket 144E terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen