Klacht Vliegwinkel.nl: Vlucht geannuleerd zonder dat Vliegtickets.nl hiervan op de hoogte was

AnnaRosa

Vanwege onderhoudswerkzaamheden aan het vliegveld van Bologna Airport is mijn vlucht geannuleerd. Ik heb Vliegtickets.nl hierop per mail moeten wijzen aangezien zij hier niets vanaf wisten. Zij zijn op zoek gegaan naar alternatieven, echter moest ik opnieuw(!) betalen terwijl mijn eerder ticket al was voldaan. Ook hebben zij mij niet op de hoogte gesteld van eventuele bijkomende kosten. Nota bene heeft het meer dan een maand geduurd voordat ik een reactie heb gekregen en zijn zij telefonisch onbereikbaar voor vragen etc. Nu krijg ik pas het geld teruggestort zodra zij het geld van de luchtvaartmaatschappij hebben ontvangen, maar de vraag is hoelang dit gaat duren. Ik vind dit geen stijl en totaal niet klantvriendelijk.

Ik wil graag z.s.m. mijn geld terug.

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?