Klacht Vliegwinkel.nl: Vlucht geannuleerd zonder dat Vliegtickets.nl hiervan op de hoogte was

Klachtnummer
# 471203
Gebruiker
AnnaRosa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege onderhoudswerkzaamheden aan het vliegveld van Bologna Airport is mijn vlucht geannuleerd. Ik heb Vliegtickets.nl hierop per mail moeten wijzen aangezien zij hier niets vanaf wisten. Zij zijn op zoek gegaan naar alternatieven, echter moest ik opnieuw(!) betalen terwijl mijn eerder ticket al was voldaan. Ook hebben zij mij niet op de hoogte gesteld van eventuele bijkomende kosten. Nota bene heeft het meer dan een maand geduurd voordat ik een reactie heb gekregen en zijn zij telefonisch onbereikbaar voor vragen etc. Nu krijg ik pas het geld teruggestort zodra zij het geld van de luchtvaartmaatschappij hebben ontvangen, maar de vraag is hoelang dit gaat duren. Ik vind dit geen stijl en totaal niet klantvriendelijk.

De oplossing

Ik wil graag z.s.m. mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen