Klacht Vliegwinkel.nl: Waardeloos bedrijf

Klachtnummer
# 451681
Gebruiker
Janneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Echt zwaar belachelijk
Ongelofelijk dat jullie zo met jullie klanten omgaan😡
Jullie moeten je schamen 🤬
11 april zouden wij vertrekken onze vlucht werd verzet naar 13 april en is vertrokken uiteraard konden wij niet mee vanwege het inreis verbod naar de VS.
2875,- een klap geld waar wij kei hard voor moeten werken .
Heel erg dat onze droomreis na zo’n lange tijd wachten niet door kan gaan. Maar dat jullie totaal nergens op reageren en wij in onzekerheid zitten over waar ons geld nu is is echt niet te geloven 🤬
Waardeloos bedrijf

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vliegwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vliegwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen