Klacht Vloer Het Zelf: Slechte vloer geen service!

Mariëlle Mannessen - Geerdink

In Aug. bij vloerhetzelf almelo 100m2 laminaat opgehaald. In feb. terug gegaan naar de winkel met de klacht dat het laminaat bleef uitzetten, rare kapotte plekken vertoonde, kieren tussen de planken had en dat de toplaag van veel planken begon te bladeren. Foto's gemaild en er zou contact met ons op worden genomen. Na zelf meerdere malen te hebben gemaild en langs te zijn gegaan bij de winkel ontvingen wij na 10 weken reactie van de leverancier en een brief van vloert het zelf dat de uitkomst van de brief leidend was en dat de winkel zelf niks voor ons kon betekenen. De leverancier meldde dat de schade op de vloer was ontstaan omdat wij te nat dweilen. (de vloer zou ook geschikt zijn voor badkamer en keuken, dus zou ook tegen vocht moeten kunnen.) er is hier niemand langs geweest, maar uit coulance konden wij 3 nieuwe pakketten krijgen. Dit is geen oplossing voor ons. Andere laminaatwinkels geven ook aan dat de schade niet komt door dweilen maar door een slechte kwaliteit vloer.

Wij verwachten van het bedrijf dat wij ons geld terugkrijgen, de vloer die wij gekocht hadden is binnen enkele maanden dusdanig kapot gegaan dat wij hem moeten vervangen. de schade, is ons door meerdere onafhankelijke vloerenwinkels verteld ligt aan de kwaliteit van de vloer, niet aan dweilen.. wij hebben meerdere malen onze plinten van de muur moeten halen om kapotte planken te verwijderen, met als gevolg dat onze muren en plinten ook schade ondervinden, drie pakketten laminaat is geen oplossing. de vloer is van slechte kwaliteit en dit hoort door het bedrijf opgelost te worden. het is niet netjes klanten af te schepen met een brief van een leverancier. en niemand die ook maar is komen kijken.

Wij vinden dat Vloer Het Zelf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?