Klacht Vloeren Schuren: Werkzaamheden vloer schuren en in de white-wash zetten afgeraffeld.

hoimarion

De houten vloer in onze nieuwe woning (bestaande bouw) wilden wij een beurt geven. De vloer zou geschuurd worden en opnieuw in de white-wash worden gezet. De plinten hoefden niet te worden verwijderd. Dit stond nog wel in de voorwaarden, maar telefonisch en later via de mail werd verteld dat de plinten konden blijven zitten. Eerst zou de kleur: Kalkwit worden afgeraden omdat dit "vlekkerig" zou kunnen worden. Dit zouden ze nog even uitproberen en toen er op teruggekomen werd, was deze kleur toch mogelijk en zou het niet vlekkerig worden. Nadat de werkzaamheden klaar waren, hadden wij langs vele plinten witte stroken van 10 tot 15 cm. Ook zijn er dikke witte klodders op de plinten zichtbaar. We hebben direct contact opgenomen. Na meerdere telefoontjes wordt er afgesproken dat ze terug zullen komen om de vloer bij te werken. Via de e-mail zou er een datum worden afgesproken. Vervolgens krijgen we de betreffende e-mail, waarin wij lezen dat ze het niet meer in orde komen maken.

Wij willen graag dat de witte randen op de vloer langs de plinten netjes worden weggewerkt.

Wij vinden dat Vloeren Schuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vloeren Schuren?