Klacht Vloerkleden.nl: Ik heb een vloerkleed besteld en direct betaald en dit is nooit geleverd.

Klachtnummer
# 389087
Gebruiker
Deborah
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meer dan twee maanden geleden een vloerkleed besteld. Dit heb ik betaald na het plaatsen van de bestelling. Het vloerkleed zou binnen 2 weken geleverd worden, maar dit is nog steeds niet gebeurd. De verkoper reageert niet meer op mijn e-mails, voicemails en neemt de telefoon niet op.

De oplossing

Ik wil dat het vloerkleed geleverd wordt of dat ik mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vloerkleden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vloerkleden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen