Opgelost door Vloerkleedbestellen.nl: Bestelling nooit geleverd, reageren ook niet op mijn mails.

angry Opgelost
ConsumentBeekje#311

Ik heb 2 maanden geleden iets besteld en ook al meteen betaald. Toen der tijd heb ik van hun een e-mail gehad dat mijn bestelling in week 19 of uiterlijk week 20 zou worden geleverd/thuisbezorgd. Na een aantal mails over waar mijn bestelling is, heb ik nog altijd geen reactie van het bedrijf. Ook per telefoon zijn ze niet te bereiken. Ik kan zien wanneer ze een mail openen, en ook al hebben ze mijn mail geopend, nog geen reactie. Erg onprofessioneel, ik wil mijn geld terug.

Ik wil dat ofwel mijn vloerkleed geleverd word zsm, is dat niet mogelijk dan wil ik mijn geld nu terug.

Goedemiddag,

Vervelend te horen ! Het klopt dat dit vloerkleed een levertijd had, maar gelukkig is dat opgelost. Het vloerkleed is naar u onderweg, u heeft ook de tracking van ons inmiddels ontvangen.

We wensen u heel veel woonplezier toe met uw nieuwe vloerkleed.

Team Vloerkleedbestellen.nl
    [tekst verwijderd door moderator]

Dit is uw tracking, ter info, we hebben u al diverse mailen gemaild, alleen komen deze e0mails bij ons terug !
    Verstuurd aan:

[verwijderd door moderator i.v.m. privacy]

ConsumentBeekje#311
Bedankt voor de track and trace. Jullie hebben gewoon mijn e-mail adres en ook 1x een mail gestuurd, dus als ze daarna terug zijn gekomen hebben jullie toch echt zelf een typefout gemaakt in het adres, er is namelijk niks mis met mijn mailbox. Daarnaast hebben jullie zojuist wel de AVG goed geschonden door zomaar al mijn gegevens online te plaatsen. Dus de laatste reactie met mijn gegevens per direct verwijderen!

Ook een klacht indienen over Vloerkleedbestellen.nl?