Klacht Vloermat24.nl: had gebeld was niet nodig toch verzonden en weer terug gestuurd met post NL

Klachtnummer
# 466604
Gebruiker
oma/pluis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer.

ik heb u gebeld dat ik het schaduw doek niet meer wilde maar er werd gezegd dat het al verzonden was .
toen het werd bezorgd was ik niet in huis en is bij de overkant bezorgd no. 47.
de volgende dag heb ik het met de post terug naar u verzonden dit was op 20-06-2020.
barco:ub090743392nl.
hiervoor moest ik nog 9 euro verzendkosten betalen.
kijkt u het maar na het schaduwdoek is al lang weer bij u terug.
met vriendelijke groet mevr. J. withag

De oplossing

zelf goed kijken want het is al terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vloermat24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vloermat24.nl?